2011-02-18
 15:38:15

SPORTLOV, OHYES

Såå är det, därför är jag på superbra humör! Dock inte bara därför.
Och nu fick jag ett ryck så jag känner att jag måste göra ett lite längre inlägg med några bilder & fakta!
Förra veckan gjorde jag och mamma chokladfondue eller vad det heter, så otroligt gott, CHECKA!
MUMS
Och idag, är det fredag. Sista dagen i skolan,för nu har vi fått sportlov. Sjukt härligt, jag ska faktist jobba,sjunga och sånt faktist.Men det ska bli roligt! Dock blir det Ekebo på lördagen och då är det riktigt mycket partytime! SO NICE.
Men iallafall,vi gick till tre idag ( :( ) men vad gör man? Nu hämtar mamma strax mig,det blir massa övning och planering tills på tisdag när jag ska till till "Y". (IM SO HAPPY :D)
Så ja, dagens
Såder ja, på toppen humör idag så jag skulle kunna skriva ett antal rader til..Meen nu ska jag strax åka.
PUSSSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: