2011-02-19
 10:23:02

SVAR

Frida om PARTYPARTY:
Vartifrån kommer det vita volanglinnet ?:)


Tamara om PARTYPARTY:
älskar dom snygga bootsen dom svara med klckakar var är dom ifrån och vad kostar dom?
och var kan man hitta converse? (helst vita )

Frida: Det vita volanglinnet kommer från Lindex, kostar 199;- :)

Tamara: De svarta bootsen kommer från H&M och kostar 299! :)

Converse kan man hitta i de flesta skoaffärer tror jag, jag köpte själv mina på en kryssning när jag sjöng, så man hoppar kanske inte precis på en finlandsbåt för att köpa converse! Haha. Men Stadium och Intersport har vet jag. Scorett också! :) Och vita finns förmodligen vart du än väljer att köpa,för det är den vanligaste färgen! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: