2011-02-11
 21:43:47

VECKANS SOMMAR TIPS

Äh, jag orkar inte det nu asså. Snöade innan idag och blir bara deppig av att tänka på sommaren.
Väntar med detdär dårå' Aaa.
Har precis kollat let's dance, nu parlamentet! Saknar det gamla..Eller programledaren iallafall..
Varför ska alla ändra på allt? Hipp hipp var också bättre förr.. :O
Väntar fortfarande på ULIWIAAA som är skitseg på sin träning, hoppas hon kommer snart. Känner för att gå ut en sväng faktist! Är på riktigt bra humör (fast jag är deppig över snön ;) ) för så mycket bra saker händer! :D
Yeye, nu ska jag checka tv'n, ollebulle smsa precis & sa att hon är här om 5 minuter. Då drar jag med henne ut en sväng, tar nog med mig isac också!
PUSSSSSS
I'm so happy!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: